Reparatie Service

SPERO beschikt over een reparatie afdeling. Ook na aankoop kunnen wij u van dienst zijn voor onderhoud en eventuele schades aan uw machine.Vind onderstaand de kosten die in rekening kunnen worden gebracht, door producten aan te bieden ter inspectie en reparatie.

LET OP!!
Retourzendingen dient u eerst schriftelijk of telefonisch aan ons kenbaar te maken. Na overleg versturen wij u vervolgens een bevestiging.

De volgende werkwijze dient gehanteerd te worden:

1: Retourzendingen dient u eerst schriftelijk of telefonisch aan ons kenbaar te maken. Na overleg versturen wij u vervolgens een bevestiging.
2: Wanneer men aanspraak wilt maken op garantie, dient het betreffende product niet ouder te zijn dan 1 jaar en samen met de originele aankoopbon aan Breinburg Trading B.V. te worden voorgelegd. Zonder originele aankoopbon vind er geen garantie beoordeling plaats en word een eventuele reparatie uitgevoerd tegen de geldende onderdelen kosten en het standaard werkplaatstarief. Kijk onder het kopje ``Garantie voorwaarden`` hoe een garantie beoordeling werkt. Let op! de verstrekte ``beperkte``fabrieksgarantie is geen ``gratis onderhoud`` of ``all risk`` verzekering pakket.
3: Reinig de machine goed, zodat wij geen reinigingskosten in rekening hoeven te brengen. De minimale reinigingskosten bedragen € 45.- excl. btw.
4: Verpak de machine goed met voldoende bescherming zodat deze niet beschadigt tijdens transport. Slecht verpakte pakketten worden door ons geweigerd bij aflevering, waardoor deze automatisch retour worden gestuurd.

5: Stuur een begeleident schrijven met uw Contactgevens en opmerking samen met de aankoop factuur en de machine naar ons adres. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op na ontvangst van uw machine.

6: Producten waar geen contactgegevens zijn bijgesloten, worden niet in behandeling genomen.

Tip: alvorens het toestel voor reparatie aan te bieden, kijk nog eens goed na of er geen voor de hand liggende reden is waarom het toestel niet naar behoren werkt (zie handleiding). Op deze wijze kunt u kosten en tijd besparen. Denk eraan dat er ook voor niet-defecte toestellen, schades aan het product die niet onder de fabrieksgarantie vallen of toestellen buiten de garantieperiode kosten voor controle aangerekend kunnen worden.

Verpak de producten goed, zodat deze niet kunnen beschadigen tijdens transport.Schade veroorzaakt door transport, zijn kosten voor de verzender. Pakketten die slecht verpakt en beschadigt bij ons worden aangeboden, weigeren wij voor ontvangst.Reinig de producten tevens goed, zodat er geen overdadige schoonmaakkosten in rekening worden gebracht.

Vind onderstaand de kosten die eventueel in rekening kunnen worden gebracht en waar u akkoord mee gaat bij het gebruik willen maken van onze diensten door producten aan te bieden.

Kosten voor het uitvoeren van onderhoud of een reparatie:
Werkplaatstarief: € 15,- excl. btw per eenheid (1 eenheid is 15 minuten)
Minimaal tarief is € 35.- excl. btw
Administratie en verzendkosten: € 12,50 excl. btw per pakket tot 30Kg
Palletkosten zijn €75.- excl. btw

Kosten bij ongerepareerd retour zenden:
Minimale Onderzoekskosten: € 39,- excl. btw
Administratie en verzendkosten: € 19,50 excl. btw per pakket tot 30Kg
Palletkosten zijn €75.- excl. btw
Het product word in gedemonteerde staat, in losse onderdelen retour gezonden.

Kosten bij ongerepareerd vernietigen:
Onderzoek & vernietigingskosten: € 35,- excl. btw